Sokken, sokken, sokken/ Socks, socks, socks

De afgelopen tijd heb ik flink wat sokken gebreid. Om te beginnen was ik bezig met een paar Sleepy Sheep Socks voor mijn schoonzus. Deze zijn inmiddels af en mijn schoonzus heeft ze al in huis. Maar daar tussendoor breide ik een paar voor mijn vriend en voor mijzelf.

Sleepy Sheep Socks
Sokken voor mijn vriend
Mijn sokken

 

Lately I’ve been working on socks. As you can tell from the pictures shown here above. The first sock is for my sister-in-law. I have finished a pair and the only thing I need to do is weave in the ends. Bleh! 😦  But then they are finished and I can give them to her. In the mean time I gave them to her and she was very happy with them. The other two pairs I knitted while I was making the second sock. The yarns are very different, but yet the are the same brand. The only thing is different is what the yarn is made of. (Details you can find on my Ravelry page under the name of: CrocheKnitwithJen).

That was my update for now! Hope to speak to you soon!

Gepubliceerd door

haakenbreijen

Toen ik een jaar of 5 was heb ik leren breien. Ik breide van alles. Van kleedjes voor in het poppenhuis tot kleertjes voor mijn knuffels. Daarnaast leerde ik ook haken. Ik heb zelfs nog een beer gehaakt. Maar toen ik een tiener werd heb ik de breinaald en haaknaalden gelaten voor wat ze waren. Pas een paar jaar geleden heb ik het weer opgepakt.

Geef een reactie

