2017

Voor 2017 heb ik weer een heleboel plannen. Zowel met dit blog als met het maken van eigen patronen. Daarnaast wil ik ook wat meer bekendheid geven aan de naam: Haak- en BreiJen. Hoe ik dat ga doen weet ik nog niet precies. Mocht je ideeën hebben dan hoor ik dat graag. Je kunt me mailen op: haakenbreijen@yahoo.com.

For 2017 I’ve a lot of plans. For this blog but also for making my own patterns. Besides that I want to get the name Haak- en BreiJen out there. How I’m going to do that, I don’t know. If you’ve got any ideas for me, you can email me at the following adress: haakenbreijen@yahoo.com.

 

 

Gepubliceerd door

haakenbreijen

Toen ik een jaar of 5 was heb ik leren breien. Ik breide van alles. Van kleedjes voor in het poppenhuis tot kleertjes voor mijn knuffels. Daarnaast leerde ik ook haken. Ik heb zelfs nog een beer gehaakt. Maar toen ik een tiener werd heb ik de breinaald en haaknaalden gelaten voor wat ze waren. Pas een paar jaar geleden heb ik het weer opgepakt.

Geef een reactie

