Sokken voor Vaderdag / Socks for Fathersday

De laatste tijd ben ik een bezig bijtje geweest. Ik ben met diverse projecten bezig, waarvan er nu eentje klaar is. Ik ben bezig met nog een vest voor mijn schoonzus, een vest voor mijzelf en een zomerjurk voor mijzelf. Foto’s van deze projecten krijgen jullie te zien zodra deze af zijn. 😉

Maar dit is het resultaat van de sokken:

Het patroon is van: freeknitting.com/socks/5710-socks-pattern.html.

Lately I’ve been busy. I’ve been working on different projects like: again a vest voor my sister-in-law, a vest for myself and a summerdress for myself. Pictures will follow as soon as I’ve finished them. 😉

But this is the result of the socks:

1 pair sokken. A pair of socks ;)
1 pair sokken. A pair of socks 😉

The pattern is from: allfreeknitting.com/socks/5710-socks-pattern.html.

Gepubliceerd door

haakenbreijen

Toen ik een jaar of 5 was heb ik leren breien. Ik breide van alles. Van kleedjes voor in het poppenhuis tot kleertjes voor mijn knuffels. Daarnaast leerde ik ook haken. Ik heb zelfs nog een beer gehaakt. Maar toen ik een tiener werd heb ik de breinaald en haaknaalden gelaten voor wat ze waren. Pas een paar jaar geleden heb ik het weer opgepakt.

Geef een reactie

