Update tuniek en vest schoonzus / Update tunic and vest Sister-in-law

Inmiddels is mijn tuniek af. Helaas heb ik nog geen foto’s om te tonen. Maar… het vest voor mijn schoonzus…

Tja, nu komt het hoor! Is weer helemaal uitgehaald. Ik had het gebreid op naalden nr. 12, dit bleek een klein probleempje op te leveren. Het werd een ietsiepietsie te groot. Geen gezicht! We hebben er dan ook flink om gelachen!!! 😉 Zie de foto’s hieronder!

I’ve finished working on my tunic. Unfortunately I have no pictures to show you :(. But the vest of my sister-in-law…

Here it comes! It’s totally unraveled. I made it on needles size 12, but I had a little problem (ahem). It became I little to big. Watch the pictures and you see what I mean. We had some good laughs about it!!! 😉 As you can see!

 

Dus nu weer van vooraf aan begonnen. Nu op naalden nr. 8. Een van de mouwen is in ieder geval goedgekeurd, dus nu kan ik verder met de rest van het vest!! Ik hou je op de hoogte van mijn vorderingen! 😀

So now I will start over. This time on needles size 8. One of the sleeves has been approved, so now I can begin on the vest!! I will keep you posted! 😀

Gepubliceerd door

haakenbreijen

Toen ik een jaar of 5 was heb ik leren breien. Ik breide van alles. Van kleedjes voor in het poppenhuis tot kleertjes voor mijn knuffels. Daarnaast leerde ik ook haken. Ik heb zelfs nog een beer gehaakt. Maar toen ik een tiener werd heb ik de breinaald en haaknaalden gelaten voor wat ze waren. Pas een paar jaar geleden heb ik het weer opgepakt.

Geef een reactie

